Użytkownicy online TS: 378/512

Wyłącz Adblocka!

Dzięki reklamom ciągle możemy się rozwijać i opłacać nasz serwer.
Reklamy nie są uciążliwe i wyświetlają się tylko w miejsach do tego przeznaczonych.

VIPy nie widzą reklam

Dziękujemy!

Jeśli widzisz ten komunikat, mimo, że wyłączyłeś AdBlocka - daj znać naszej załodze!

Eqipa.pl - Społeczność

Wygląda na to, że nie ma Cię na naszym serwerze

Połącz z Eqipa.pl

Minuś

N3VER

Molten


19°

Piła

woj. Wielkopolskie
Opis na serwerze:
,,Cza­sem wy­daje mi się, że Lu­cyfer sie­dzi obok mnie i płacze ze mną. Obo­je ma­my prob­lem wrócić do te­go co było przed upad­kiem i trud­no nam się do te­go przyznać. "

Musisz być zalogowany, aby móc komentować

Patii Czwartek, 19 Lipca 2018 - 19:53 | Odpowiedz na ten komentarz |

Miły komentarz <3

N3VERCzwartek, 19 Lipca 2018 - 19:54 | odpowiedź |

@Patii Miła odpowiedz

Klaudia Sobota, 7 Lipca 2018 - 14:18 | Odpowiedz na ten komentarz |

Bardzo miła gaduła, można liczyć na wsparcie!

N3VERSobota, 7 Lipca 2018 - 22:15 | odpowiedź |

@Klaudia ooo Dziekuje

Izia♥♥ Piątek, 6 Lipca 2018 - 18:43 | Odpowiedz na ten komentarz |

Najlepszy ziomeczek pod słońcem !

FOR3VER Czwartek, 5 Lipca 2018 - 00:33 | Odpowiedz na ten komentarz |

Super moderator i panda. :>

N3VERCzwartek, 5 Lipca 2018 - 00:41 | odpowiedź |

@FOR3VER Dziekuuuuje

RAFICK Niedziela, 1 Lipca 2018 - 22:01 | Odpowiedz na ten komentarz |

Hot moderator, wysyła gorące nudesy swojego ciałka

N3VERNiedziela, 1 Lipca 2018 - 22:03 | odpowiedź |

@RAFICK No wyslałes pierwszy musialem byc miły

E_b_E Sobota, 30 Czerwca 2018 - 13:51 | Odpowiedz na ten komentarz |

Najlepszy moderator ! Fajnie się z nim gada

CubeMagicDomi Piątek, 29 Czerwca 2018 - 19:09 | Odpowiedz na ten komentarz |

Spoko ziomek, można pogadać z nim o wszystkim +REP

N3VERPiątek, 29 Czerwca 2018 - 19:11 | odpowiedź |

@CubeMagicDomi Dziekuuuje !

Wariatka ♥ Czwartek, 28 Czerwca 2018 - 23:45 | Odpowiedz na ten komentarz |

Najlepszy mod na tym serwerze
Mogę z nim gadać godzinami o pierdołach

N3VERCzwartek, 28 Czerwca 2018 - 23:46 | odpowiedź |

@Wariatka ♥ Dziekuje wisze ci soczek

Szalona ♥ Czwartek, 28 Czerwca 2018 - 23:42 | Odpowiedz na ten komentarz |

No spoko ziomek

N3VERCzwartek, 28 Czerwca 2018 - 23:45 | odpowiedź |

@Szalona ♥ Dziekuje , niech ci Bóg w dzieciach wynagrodzi

Miko Niedziela, 10 Czerwca 2018 - 16:16 | Odpowiedz na ten komentarz |

.

MikoBiceps Piątek, 1 Czerwca 2018 - 19:58 | Odpowiedz na ten komentarz |

Dobra loszka

Magic Środa, 9 Maja 2018 - 19:48 | Odpowiedz na ten komentarz |

dobra dupera

Yenn Poniedziałek, 7 Maja 2018 - 14:47 | Odpowiedz na ten komentarz |

miły komentarz

falafel Sobota, 31 Marca 2018 - 01:28 | Odpowiedz na ten komentarz |

Przekozak! Najbardziej profesjonalna "
bsługa klienta" ever! Załatwiając sprawęz n3verem czułem się, jak na w chuj profesjonalnej infolinii PZU Życie S.A. i do teraz nie wierzę, że nie miałeś żadnych szkoleń z telefonicznej obsługi szkolenia XD Mam nadzieję, że dobrze Ci płacą!

Ripkiller Niedziela, 25 Marca 2018 - 12:42 | Odpowiedz na ten komentarz |

Dobry, miły, szanuje XD